Sidste weekend den 9/5 afvikledes Aarhus Mesterskabet i skoleskak, som samtidig var afslutningen på denne sæsons grand prix turnus.
Der var to sammenbragte grupper, hvor Matti stillede op i den øverste, som bestod af spillere fra B, C og D klassen. Her opnåede han med 3/5 en samlet 3. plads, og vandt også D gruppen i samme ombæring.

I den anden sammenbragte gruppe spillede E, F og N klasserne. Her deltog tre spillere fra VRS. Bedst gik det for Laurits Tuxen Amstrup, som fik 5/7 og en samlet 4. plads. Arses fik 3. point og en 17. plads, mens Viggo med 2,5 fik en 18. plads.

I den samlede Grand Prix stilling vandt Mads Green Toft B-gruppen med 26,8 point.

I C-gruppen blev Matti nummer 2 med 56,9 point, mens Magnus fik en 10. plads med 20 point.
I E-gruppen blev Laurits Tuxen Amstrup nr. 4 med 39,5 point. Nohr fik 9,5 point og havnede på en 19. plads, mens Pelle med 3,5 point kom på en 35. plads.
I F-gruppen blev Karl bedste VRS’er med 20 point på en 7. plads. Viggo kom på en 10. plads med 14 point, Anker fik en 15. plads med 9 point, Cornelius fik 8 point og kom på en 18. plads, mens Arses med 6. point kom på en 23. plads.
Link til grand prix stillingen.