Næstsidste runde i Aarhus Skoleskak grandprix blev afholdt i Herredsvang i Aarhus i dag.
I gruppe D stillede Matti og Mads op. Her gik det bedst for Matti, som med 4/5 opnåede en andenplads og også vandt det indbyrdes opgør i sidste runde. Mads kom ind på en delt fjerdeplads, men gik glip af en pokal grundet værre korrektion.


I gruppe F stillede to oprykkere fra sidste runde op: Nohr og Cornelius. Her gik det bedst for Nohr, som fik 3,5 af syv mulige, og lige akkurat gik glip af en pokal. For Cornelius blev det en hård omgang med 0 point, men modstanden i F-gruppen er også lidt hårdere end i nybegyndergruppen.

I nybegyndergruppen stillede Anker og Arses op. Her gik det bedst for Arses, som med 4,5 af syv mulige fik en tredjeplads, mens Anker med 4 point fik en femteplads. Begge fik en pokal.















