Som en del af skoleskak træningen kører vi hver gang en lille lyn-turnering, hvor de helt unge prøver kræfter indbyrdes og imod andre der har lyst.

Seniorspillere er også velkomne til at deltage og give de yngre lidt mere modstand 🙂 Vi starter hver aften kl. 17:45 og spiller 6 runder, hvilket svarer til ca. en times spil.